• Laserowe usuwanie blizn Szczecin cena od 350zł

Usuwanie blizn laserem polega na kontrolowanym niszczeniu komórek skóry, celem zmuszenia jej do regeneracji i odnowy. Laserowe usuwanie blizn polecane jest każdemu, kto czuje się niekomfortowo z różnego rodzaju bliznami. Zabieg ten umożliwia optymalną korekcję blizn z najkrótszym okresem wyłączenia z codziennej aktywności.

Laserowe usuwanie blizn Szczecin

Laserowe usuwanie blizn Szczecin - czym są blizny?

Blizny to naturalny efektem procesu gojenia się ran na naszej skórze, czasami jednak stają się przyczyną dyskomfortu nie tylko fizycznego (nieestetyczny wygląd skóry) lecz również psychicznego. Jest wiele zabiegów mających na celu usunięcie blizn. Są to najczęściej zabiegi plastyczne, które usuwają blizny np. pooperacyjne skutecznie, lecz niestety są najczęściej zabiegami bolesnymi i mocno inwazyjnymi w organizm człowieka. Wiele z nich niesie też za sobą ryzyko powikłań.

Laserowe usuwanie blizn to zabieg całkowicie bezpieczny i bezbolesny, w związku z czym nie wymaga znieczulenia. Technologia laserowej redukcji blizn to nowoczesne i nieinwazyjne rozwiązanie najnowszej generacji. Laserowe usuwanie blizn jest najbardziej skuteczną metodą ich pozbycia się, niezależnie od wieku i wielkości.

Usuwanie blizny laserem – dlaczego warto zdecydować się na zabieg?

Usuwanie blizny laserem – dlaczego warto zdecydować się na zabieg?

Laserowe usuwanie blizn jest obecnie bardzo nowoczesnym i mało inwazyjnym rozwiązaniem, jednym z lepszych na jakie możemy się zdecydować. Metoda ta wykorzystuje światło lasera, które wnikając w głąb skóry pozwala na skuteczną redukcję każdego rodzaju blizny przy niewielkim bólu i ryzyku powikłań. W porównaniu np. z zabiegiem operacyjnym, zredukowany zostaje również w znaczny sposób okres powrotu do pełnej sprawności.

Laserowe usuwanie blizn jest najbardziej skuteczną metodą ich pozbycia się, niezależnie od wieku i wielkości, przede wszystkim dlatego, że zarówno zabiegi chemiczne, jak i operacje są o wiele bardziej inwazyjne, stąd też usuwanie blizn laserem staje się coraz bardziej popularne, co świadczy o dużej świadomości Pacjentów wybierających tego rodzaju metodę o skuteczności i innowacyjności tej metody.

Laserowe usuwanie blizn Szczecin – na czym polega zabieg jakim jest usuwanie blizny?

Laserowe usuwanie blizn polega na bardzo dokładnym skierowaniu wiązki światła lasera na szpecącą nasze ciało bliznę. Wiązka ta przedostaje się w głęboko do naszej skóry, az dociera do tkanki podskórnej i skóry właściwej, sprawiając drobne – tzw. mikrouszkodzenia. Następstwem tego jest reakcja fototermiczna i woda, która znajduje się w tkance podskórnej zostaje podgrzana i odparowuje. Skutkiem tego procesu jest uruchomienie naturalnych procesów odbudowy skóry, a co za tym idzie pobudzona zostaje produkcja kolagenu, czyli substancji, która odpowiedzialna jest za prawidłowy wygląd i stan skóry. Natomiast powszechnie wiadomo, że spadek produkcji kolagenu jest głównym powodem starzenia się skóry, czyli zmiany jej struktury (wiotczenia i powstawanie zmarszczek). Działanie lasera poprzez niszczenie zmienionej tkanki, jaką w danym przypadku jest blizna jednocześnie pobudza ją do odnowy. Dzięki czemu skóra dookoła naszej leczonej zmiany staje się dużo bardziej sprężysta i elastyczna. Jej wygląd znacznie się poprawia. Żeby jednak osiągnąć satysfakcjonujące nas efekty, najczęściej powinniśmy zastosować serię tego typu zabiegów, wspomagając się dodatkowo odpowiednią pielęgnacją skóry.

Laserowe usuwanie blizn Szczecin – jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

Zabiegi laserowego usuwania różnego rodzaju blizn wykonywane w naszym gabinecie są bezinwazyjne i 100% bezpieczne. Istnieją jednak (jak przy każdym tego typu zabiegu) pewne przeciwwskazania do zabiegu jakim jest redukcji blizn. Jeżeli u pacjenta występuje którekolwiek z nich, niezbędne jest zdecydowane poinformowanie lekarza podczas konsultacji każdorazowo poprzedzającej zabieg. Wśród najczęściej wymienianych przeciwwskazań do zabiegu są to:

• Okres ciąży i laktacji (karmienia piersią),
    • Świeża opalenizna (również „sztuczna”/samoopalacze),
    • Niektóre choroby przewlekłe (np. łuszczyca czy też cukrzyca),
    • Występujące alergie (wykluczone w konsultacji medycznej, gdyż nie wszystkie dyskwalifikują do zabiegu),
    • Infekcje, np. czynna opryszczka,
    • Zaburzenia krzepnięcia krwi,
    • Przyjmowanie antykoagulantów,
    • Choroba nowotworowa,
    • Leczenie izotretynoiną (zabieg laserowy można wykonać dopiero po upływie pół roku od zakończenia leczenia).

Laserowe usuwanie blizn Szczecin – jaka jest wykorzystywana technologia?

Laserowe usuwanie blizn różnego rodzaju odbywa się z najnowocześniejszego typu lasera. Impulsy naszej innowacyjnej głowicy laserowej sprawiają koagulację zniszczonej tkanki bliznowatej i skutecznie pomagają w stworzeniu zupełnie nowej - zdrowej tkanki. Emitowana wiązka laserowa dociera głęboko do tkanek skórnych i pozwala na redukcję nawet rozległych i dużych blizn. Rozróżniamy główne trzy typy blizn: przerostowe, zagłębione, zwane również zanikowymi oraz bliznowce. Każda z nich kwalifikuje się do zabiegu laserowego. Również na zabieg mogą zdecydować się osoby posiadające blizny potrądzikowe, które chcą się ich skutecznie pozbyć.

Niewątpliwą wartością urządzenia wykorzystywanego w naszym gabinecie jest połączenie największej efektywności z bardzo krótkim okresem gojenia się skóry po zabiegu. Co więcej, ryzyko infekcji oraz powikłań zostało wyeliminowane do minimum, a ból jest praktycznie nieodczuwalny.

Technologia laserowego usuwania blizn może być stosowana na wszystkich typach skóry. Jest odpowiednia dla każdego Pacjenta niezależnie od wieku i wielkości blizny (oczywiście wykluczając wszystkie możliwe przeciwwskazania ogólne do zabiegów laserowych), co wraz z znakomitymi rezultatami czyni ją aktualnie najpopularniejszą metodą w przeprowadzaniu tego typu zabiegów.

Laserowe usuwanie blizn Szczecin – pielęgnacja po zabiegu

Do kilku dni po zabiegu laserowego usuwania blizn skóra dookoła usuwanej blizny może być trochę spuchnięta i delikatnie zaczerwieniona. Jest to zupełnie normalne, gdyż nastąpiła jednak ingerencja w jej tkankę. Zdarza się, że może pojawić się nawet delikatna wysypka, która w ciągu kilku najbliższych dni powinna zniknąć lub zacznie się złuszczać. W tej sytuacji bardzo istotna jest świadoma pielęgnacja miejsca po zabiegu. Podstawą pielęgnacji jest stosowanie delikatnych kremów nawilżających oraz picie dużej ilości niegazowanej wody mineralnej, co zapewni skórze prawidłowy poziom nawilżenia.

Po różnego rodzaju zabiegach laserowych ingerujących w tkankę skórną przez co najmniej kilka dni nie powinniśmy zażywać gorących kąpieli, ani korzystać z saun czy solarium. Nie wolno również przebywać na słońcu. Przed każdym wyjściem z domu należy stosować kremy z wysokimi filtrami UV. Należy również zrezygnować w tym czasie z wykonywania peelingów skórnych oraz uważać po myciu, aby nie trzeć skóry ręcznikiem. Unikanie słońca i powstrzymanie się od opalania jest szczególnie istotne, gdyż po zabiegu skóra jest wyjątkowo wrażliwa i może dojść do poważnych przebarwień, jeżeli nie będziemy jej odpowiednio pielęgnować. Z tego względu laserowe usuwanie blizn powinno być wykonywane jesienią i zimą, kiedy słońce nie jest tak wielkim zagrożeniem dla skóry.

Okres rekonwalescencji po zabiegu laserowego usuwania blizn wynosi od czterech do sześciu tygodni. Wszystko zależy od tego, jak głębokie i rozległe zmiany były redukowane. Trzeba też pamiętać, że aby uzyskać dobre efekty, trzeba poddać się całej serii zabiegów. To, jaka ilość będzie dla nas najbardziej optymalna – ustali z nami specjalista na konsultacji przed zabiegiem.

Laserowe usuwanie blizn pozwala na pozbycie się niechcianych zmian powstałych w wyniku trądziku młodzieńczego czy przebytego cesarskiego cięcia. Nasz nowocześnie wyposażony gabinet gwarantuje profesjonalną opiekę medyczną w trakcie trwania zabiegu oraz najwyższe poczucie komfortu pacjenta w atrakcyjnych cenach.

Laserowe leczenie blizn Cena
    Laserowe usuwanie blizn od 350,00 zł